söndag 4 oktober 2009

Slutet

på en lång dag avslutas väldigt bra med go musik, rykade färsk banankaka och raggsockar i sängen. Dock kan jag inte riktigt komma ifrån det där med att ensamma kvällar känns väldigt ensamma. Det är ingenting jag är sugen på längre, sen så har jag råkat få en viss person på hjärnan också det sista, graaaow. Men men...

Idag gjorde Sheriffen tävlingsdebut på Oppänge. Kl 6 imorse blåste det och regnet bara vräkte ner så jag hade nästan bestämt mig för att inte åka. Meeeen, gjorde iordning allting, åkte till stallet och det klarnade faktiskt lite lite lite. Såååå, vi lastade på och åkte mot gbg. Jag har haft sällskap av Madde hela denna helgen som varit med och supportat på träning och tävling. Ett stort tack för det Maddisen, både för sällskapet och hästhållare. :) Sheriffen var något stökig och brötig och ville att det skulle hända saker hela tiden men alltid med ett öra mot mig när jag satt på ryggen iallafall. Klasserna gick bra, jättebra även om vissa saker gick mindre bra. Tex en galoppfattning som mest blev någon form av studsande och tydligen hade hela publiken susat enligt madde. :O Så kan det då. Däremot blev nog nästa galoppfattning den bästa vi nånsin gjort så jag är helnöjd.

Själv är jag helt slut efter denna helgen. Men det blir ingen sovmorgon imorgon så det är kanske dags att sova? Jag ska lämna in mammas bil imorgon på verkstan, springa hem och sen så kommer Shibbe och hälsar på :)

Inga kommentarer: